Politika kvality
Vedení společnosti QE group vyhlašuje s ohledem na definovaný kontext organizace tuto politiku kvality, která poskytuje rámec pro strategické zaměření organizace, pro stanovení cílů kvality a pro trvalé zlepšování systému managementu kvality.
1. Spokojený zákazník
Děláme vše pro to, abychom měli jen spokojené zákazníky. Proto je nejvyšším cílem co možná nejvyšší kvalita poskytovaných služeb. Nasloucháme požadavkům a potřebám našich klientů.
2. Poskytování profesionálních služeb
Osobním cílem všech spolupracovníků firmy je poskytování profesionálních služeb a plné uspokojení požadavků a očekávání zákazníka, jako i oprávněných zainteresovaných stran.
3. Odbornost, kompetence
Disponujeme kvalitními a kompetentními spolupracovníky. Každý spolupracovník se zavazuje tyto atributy nejen udržovat, ale i rozvíjet. Znalosti a kompetence jsou neustále prověřovány, zajišťovány a udržovány.
4. Optimální procesy
Služby námi zajišťované musí přesně odpovídat zadání zákazníka, jeho specifikacím a normám.
5. Trvalé zlepšování
Změny v organizaci a řízení jsou směřovány k neustálému zlepšování kvality poskytovaných služeb. Sledujeme trendy, investujeme do znalostí a jejich rozvoje.